Dropshipping info en aanmelden

Dropshipping info

Samenwerking als dropship partners

Wij verzorgen dropshipping met onze producten. Op deze pagina zijn de afspraken en voorwaarden uitgeschreven zodat alle partijen weten wat ze van de dropship samenwerking kunnen verwachten. Wel zo betrouwbaar!

Jouw profiel:

Je hebt een Nederlandse KvK, wij factureren aan een Nederlands bedrijf.

Je hebt een (online) afzetmarkt in Europa, wij verzenden overal binnen Europa.

Je houdt zelf je webshop / e-commerce platform bij, jij bent verantwoordelijk voor het bijhouden van je voorraden en de prijsvoering. Je bepaalt dus je eigen winstmarge.

Jij bent in staat om de bestellingen 's ochtends voor 10.00 uur overzichtelijk in Excel door te mailen, inclusief pakbonnen.

De verzendlabels kunnen door ons geregeld worden, maar mag jij ook zelf verzorgen.

Je bent in staat de factuur vooruit te betalen. Bij gebleken betrouwbaarheid kunnen betaalafspraken worden gemaakt.

Wat wij bieden:

Een betrouwbare partner met 3 jaar ervaring via Bol.com en eigen webshop.

Wij handelen in officieel gelicenceerde merchandise, het aanbod bestaat uit tientallen merken.

Verzending binnen 2 werkdagen na het plaatsen van de order.

Via onze verzendservice: Levering binnen 2 dagen na verzending in NL / BE en binnen 5 werkdagen in de rest van Europa.

Mogelijkheid de retouren via ons te laten verlopen.

Wij kunnen elke werkdag een stock list verstrekken in Excel. Hierin staat alle benodigde product- & prijs informatie + een link naar de URL van de afbeelding.

Wij verzenden vanuit Belgie.

Bossdrops
Dropshipper for your gaming and entertainment merchandise

Voorwaarden en prijsafspraken

Orderwaarde: Geen minimum orderwaarde. Een enkele bestelling wordt al behandeld.

Pricing: Wij hanteren dezelfde inkoop prijzen als onze leverancier, deze staan in de stock list. Verder vragen wij alleen packing & handling kosten. Als wij de verzendlabels zelf aan moeten maken, worden de kosten voor verzenden ook gefactureerd. Prijzen staan hieronder. Alle prijzen zijn exclusief BTW, zowel de inkoopprijzen, de packing & handling kosten en verzendkosten.

Packing & Handling kosten:

Inkoopprijs Packing & handling kosten
Onder € 8,99 € 2,-
Tussen € 9,- en € 11,99 € 3,-
Tussen € 12,00 en € 19,99 € 5,-
Vanaf € 20,- € 7,-

Verzendkosten zijn voor jouw rekening. Je kan / mag er voor kiezen om zelf verzendlabels te verstrekken. Dan hoeven wij deze niet aan te maken en niet te factureren. Als wij de verzendlabels dienen aan te maken via onze verzendservice, hanteren wij de volgende prijzen voor verzending:

We brengen € 6,50 verzendkosten per bestelling in rekening voor verzending naar:
Nederland, België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk,
Verenigd Koninkrijk, Hongarije, Polen, Tsjechië
We brengen € 20,- verzendkosten per bestelling in rekening voor verzending naar:
Spanje, Bulgarije, Estland, Finland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen,
Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Zweden

Verzending en aansprakelijkheid: Als wij de verzendlabels aanmaken, krijgt de klant automatisch een mail met track & trace en wordt de klant via de mail door onze verzendservice op de hoogte gehouden van de status van de levering. Desgewenst kan de klant er ook voor kiezen om via de track & trace link het bezorgmoment te plannen. Bovendien nemen wij dan de volle aansprakelijkheid voor de bezorging. Dus als het pakketje kwijt raakt in de post, zullen wij de kosten op ons nemen. Als jij zelf de verzendlabels regelt, stopt onze aansprakelijkkheid op het moment dat het pakketje met label door het postkantoor is ontvangen en gescand.

Garantie: De garantie op onze producten is volgens de Europe richtlijnen: de klant dient een deugdelijk product te ontvangen. Is er een klacht? Dan vragen wij altijd eerst een foto en omschrijving van de klacht te mailen. Wij staan garant voor onze producten en dragen hier ook de aansprakelijkheid voor.

Retouren: Je kan kiezen om retouren via ons te laten verlopen. Wij accepteren in 1 maand een maximum retourpercentage van 10% aantallen van de per maand daarvoor verkochte artikelen (heb je in mei 100 artikelen via ons verkocht, dan accepteren wij in juni 10 retouren). Na ontvangst van een retour in goede staat, krijg jij 75% van de inkoopprijs terug. De packing & handling & shipping kosten worden niet terugbetaald. Uiteraard kan je er ook voor kiezen om de retouren zelf te ontvangen.

Klantenservice: De klantenservice verloopt in eerste instantie via jouw inbox. Als je inschat dat de vraag het beste door ons beantwoord kan worden, stuur je de mail door en wij beantwoorden deze binnen 24 uur. Wij bieden geen telefonische klantenservice.

Facturatie: Op het moment dat de bestelling bij ons geplaatst wordt, ontvang je van ons dezelfde werkdag een factuur. De factuur bestaat uit:
- Inkoop kosten
- Packing & handling kosten
- Verzendkosten ( wanneer wij de verzendlabels aanmaken)
De factuur dient vooruit betaald te worden.

Aanmelden als Dropship Partner

Vul het formulier in om contact op te nemen met Bossdrops als dropship partner. Wil je direct inschrijven als partner? Vul het formulier dan zo volledig mogelijk in. Wij nemen daarna contact met je op om jouw wensen en ideeen voor een dropship samenwerking te bespreken.

Versturen